27 aug. 2009

Monki

På måndag ska jag in till stan och uträtta lite nödvändiga ärenden (Har ju bland annat en förälder som fyller år den 8:e september). Tänkte då passa på att trippa in på den nya affären Monki för att checka läget lite. Tänkte även gå in på DNA och prova skor, jag SKA lära mig att gå i pumps!!! Får la köpa ett par billiga att öva med, men jag SKA lära mig för det är ju SÅ snyggt med ett par pumps till i princip vilket outfit som helst!
Woho! Idag är det torsdag, imorgon är jag ledig. Ska sova länge och baka Geisha-cupcakes till mitt projektarbete.

Inga kommentarer:


View My Stats Besök Gratis-Fashion.se Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg Blogglista.se BloggRegistret.se Allmänt Pinga Frisim Bloggrank.se

Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 17 år som går mitt sista år på Sturegymnasiets medialinje inriktning foto. Jag älskar även musik, muffins och bra filmer.