13 okt. 2009

Shoes is a girls best friend!

Idag har jag köpt tre (!!!) par skor. Ett par rejäla walkingskor så att jag inte ska pajja fötter och leder när jag är ute och motionerar, ett par svarta låga boots att ha till finkläder (i alla fall nu i början) och ett par bruna uggs med högt skaft (supermysiga). Har sedan tidigare ett par svarta uggs med lågt skaft, men har varit suger på uggs med högt skaft ett tag nu.
Just nu så sitter jag ock skriver på en bokrecension som ska in imorgon. Jag skriver om boken Nattens barn av Traci Lords. Mycket bra bok som jag varmt rekommenderar. En självbiografi som handlar om livet för en tonårsflicka som hamnar i porrbranschen.

1 kommentar:

Sofia sa...

Kul att du börjat uppdatera igen :) Det var ett tag sen! Väntar på en massa smaskigheter härifrån, haha.


View My Stats Besök Gratis-Fashion.se Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg Blogglista.se BloggRegistret.se Allmänt Pinga Frisim Bloggrank.se

Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 17 år som går mitt sista år på Sturegymnasiets medialinje inriktning foto. Jag älskar även musik, muffins och bra filmer.