17 nov. 2009

Foki lotter ut en iPhone - whooppeeee

Foki drar nu igång ytterliggare en tävling där man kan vinna en iPhone om man har tur. Man ska bara gå in på MrGizmo och välja ut det snyggaste fodralet, skriva om tävlingen i sin blogg och sen meddela Foki att man deltar i tävlingen. Än så länge har jag aldrig vunnit något i en Foki-tävling, men om man inte försöker har man ju ingen chans.
Jag tyckte att det Vita Hello Kitty-fodralet var sötast.
*Klicka på de understrukna orden för att komma till respektive sida

Inga kommentarer:


View My Stats Besök Gratis-Fashion.se Svensk bloggtrafik - Gratis trafik till din blogg Blogglista.se BloggRegistret.se Allmänt Pinga Frisim Bloggrank.se

Om mig

Mitt foto
Jag är en tjej på 17 år som går mitt sista år på Sturegymnasiets medialinje inriktning foto. Jag älskar även musik, muffins och bra filmer.